Wednesday, December 29, 2010

Retrospectiva anului 2010

A fost un an greu. Si interesant. Personal cred ca ar trebui sa fiu multumit. Am avut neimpliniri dar si multe realizari. Si cred ca anul asta am ajuns la o oarecare maturitate.

Pe acelasi plan personal, cu toate ca ar trebui sa tina de profesional, as putea spune ca pe primul loc se afla faptul ca sunt (iar) student in anul 1. De data aceasta mi-am propus sa o termin (acum vine si sesiunea). Este vorba de Universitatea Lumina, facultatea de Administrare a afacerilor. Mentionez ca fac parte din primul ciclu de studenti. Mi-a fost oferita si o bursa. Iar licenta o vom da la ASE. Universitatea Lumina este parte a institutiilor de invatamant Lumina, ce are activitati in numeroase colturi ale lumii si este sustinuta cu capital turcesc. Din acelasi grup face parte si liceul pe care l-am terminat, Ichb, deci sunt destul de familiarizat cu mentalitatea din cadrul acestor grupuri. Cu aceasta ocazie am reusit iarasi sa intru in contact cu persoane deosebite care m-au facut sa imi schimb unpic perceptia asupra situatie in care traim. Multumesc profesorilor si colegilor pe aceasta cale.

Pe plan "profesional" lucruri au stat diferit. Am inceput anul in forta. Videoclipul lui Buze feat. Zmili - subiectiv in februarie. Multumesc Benny si tuturor colaboratorilor.



Tot la inceputul anului am incheiat un parteneriat cu Filmmakind.ro, mai exact cu Tedy Necula pentru o colaborare. Si au iesit 3 clipuri. Zmili - intre timp. DexStaR - Legenda - clip deosebit, oarecum subiectul ne-a ajutat sa transpunem in imagini,


si, poate cel mai reusit : Zmili feat. Boogie - a fost o vreme.


Aici o sa ma laud un pic, a fost ideea mea sa facem clip la o piesa ce a iesit pe net inainte cu un an. Si tot ideea mea ca nici unul dintre cantareti sa nu apara in clip. Si tot ideea mea : o anumita lumina ce mai apare acolo. Multumesc lui Tedy inca odata pentru ca a reusit sa transpuna imaginatia mea. De observat ca are aproape 150 de mii de vizualizari si creste vertiginos, o sa ajunga la 200 de mii in ianuare-februarie si o sa faca milionul pana in 2012.

Concerte au fost si anul acesta.Cu Nimeni Altu' la Brasov; cu Il-egal la Alba Iulia - poate cele mai memorabile. Am pus si muzica la cateva petreceri, unele au fost foarte reusite.

Am lucrat o parte din albumul lui Sisu - teminta luminii la mine la studio pana sa intru in renovari. Dupa am lasat-o mai moale si m-am concentrat mai mult pe mine. Am lucrat mult in ultimii 2 ani si am neglijat alte aspecte.

Cel mai bun album in opinia mea : Kanye West si atat! fara nume :P

Am scris mai mult pe blog. Si am de gand sa shimb site-ul. Pe unul .ro . Cat de curand. Acolo o sa scriu despre toate planurile mele pentru viitor.

Pentru 2011, sa fim cu totii mai destepti si mai buni. Si sa avem grija de sanatate. Pentru toate celelalte gasim solutii.

La multi ani!