Friday, March 25, 2011

Film - Sucker Punch (+ inca 3 bucati)

Am scris si aici in momentul in care am vazut trailerul. L-am asteptat cu interes si iata ca i-a sosit vremea (ce repede trece timpul).

Zack Snyder (300, Watchmen, Legend of the Guardians) a urcat in topul regizorilor mei preferati. Imaginea si starea pe care o transmite, cadrele si mai ales muzica aleasa sunt cele pe gustul meu. Si nu numai, judecand dupa notele primite si interesul acordat de lume. Fiind regizor de reclame initial, reuseste intr-un timp foarte scurt sa comunice multe intamplari. Pot spune ca desi trailerul dezvaluie in mare actiunea filmului, este totusi un pic mai complicat; diferit, aproape surprinzator. Iar cel mai mult la acest regizor apreciez faptul ca nu foloseste actori foarte cunoscuti, cu toate ca intalnim figuri familiare. 

Al II-lea film vazut saptamana asta la CinemaPro (primul fiind "Limitless"), in asa laudata versiune 4k (HDx4). Nu mi s-a parut o diferenta extraordinara, poate nici nu era dar ne induc pe noi in eroare :). In schimb sunetul am impresia ca are o problema. Nu tot ce trebuie e la volumul la care ar trebui (ex: muzica din anumite scene se auzea prea incet), cat si volumul total mi se pare scazut. In rest, servicii de nota 10. Recomand vizionarea filmului. 

Limitless - O actiune ce ii are in distributie pe Bradley Cooper (the Hangover), Abbey Cornish (Suckerpunch - SweetPea) si Robert de Niro (aici pe care il scriu?). De urmarit, mai ales pentru cei ce cu o fire mai creativa si sufera un blocaj in idei. 

Buna, ce faci? - O comedie romaneasca pe care nu am savurat-o precum cei din sala. Mi s-a parut usor infantila. Totusi am apreciat mult dinaminca filmului; in niciun caz nu se incadreaza in standardul romanesc (in the good way). Asta a fost marti, la cinema Studio, cinematograf ce se afla deasupra unui club de muzica... "orientala". Fiind ultimul spectacol la care am ajuns, pe la jumatatea filmului (dupa orele 21:30), orchestra de la club a inceput sa faca niste repetii. Cantau bine, am auzit tot. 

The Rite - O alta fictiune despre exorcizare bazata pe fapte reale. Anthony Hopkins asa cul il stim, boem, consumator rafinat. Nimic special la film, in afara de o promitatoare cariera pentru Colin O'Donoghue.