Thursday, April 28, 2011

Romanii au talent

Nu am urmarit emisiunea. Stiu ca romanii au talent. Multe persoane am avut onoare sa le intalnesc si, de putine ori, sa pot pune  umarul la cultivarea si dezvoltarea talentului. Chiar daca nu au castigat, cei prezenti au avut parte de o expunere pe care nu ar fi avut-o in alta parte, deci e win-win pentru toata lumea. 
Cat despre castigator, imi place sa cred ca e o alta confirmare a perioade bune prin care trece muzica HipHop. Si cred ca va avea un impact si mai mare. Binenteles, nu sunt impresionat de prestatia lui Adrian. Mai sunt ca el, si mai tineri, si mai buni. Dar pana la urma, HipHop -ul este o modalitate artistica (aparent mai la indemana) prin care te poti exprima. Si el s-a exprimat. A transmis adevarul, Adevarul sau. Tin sa il felicit.

"Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana" (daca nu ma insala memoria) e o expresie un pic mai dura. Am auzit ca o parte din finalisti au fost selectati folosind metoda "dam cu banu'". Alt algoritm pe care l-am auzit a fost "ala nu putea sa iasa ca e tigan, alalalt ca e catolic". Asta da poveste. Nu merita nici pomana daca este asa. 

Inca odata felicitari. 
 

One more thing. Nu am nimic cu baiatul asta, pe nume Mihai Petre. Chiar nu am nimic impotriva daca   l-as bate toata ziua. E antipatic. De ce? Am observat ca nu sunt singurul. Pe bune. Si nu, nu e genul "you just love to hate". Nope, nu e Simon.