Saturday, May 14, 2011

Bizcamp 2011

O buna perioada nu am mai fost pe la evenimente de gen. Nu neaparat legate de business, de internet sau de cariera. Un eveniment de genul acesta. Nu imi pot explica de ce.

Si am facut bine cand m-am inscris la recomandarile unui amic. A fost o sesiune de "networking" excelenta. Cu toate ca depaseam ca varsta target-ul, m-am camuflat suficient incat sa simt si eu oportunitatile prezentate. 
Am cunoscut persoane mai mult decat interesante; mi-au fost recomandate anumite lecturi. Am participat si la cateva workshop-uri. Repet, nimic nou pentru mine. 

Intodeauna inveti cate ceva. Si cu siguranta am ramas cu multe. Mi-a mai confirmat (pentru a cata oara e nevoie?) ca intodeauna oamenii de specialitate vor fi cautati, indiferent de domeniu. Iar noi asta trebuie sa facem, sa incercam sa excelam pe "felia" noastra. Exista si vor fi locuri de munca bine platite. Poti merge si pe calea ta, ca antreprenor. Acum cativa ani daca spuneai cuvantul asta, in afara de "pompre funebre" lumea nu prea avea cu ce sa il asocieze. Dar, timpurile se schimba. 

Mi s-a parut si un pic de regie din partea companiilor. Sau poate duc eu la extrem. 
Danone s-a prezentat foarte corect "politic". Vor sa isi faca o universitate. Mult succes viitorilor studenti Danone :)

Recomand tuturor o "iesire" asemanatoare.