Friday, May 27, 2011

Opera - Corsarul

Nu imi vine sa cred cate chestii ratam. Comoditatea ar fi in capul listei. Lipsa banilor (cel putin in cazul meu - dar nu o sa mai las asta sa fie un impediment) joaca un rol destul de important, dar nu semnificativ. Film, teatru, opera, spectacole, muzica, meci, diferite evenimente. 

Prin liceu a fost ultima oara cand am aterizat la opera. Tin minte ca inca ascultam la walkman "Operatiunea monstru" (tocmai imi luasem o pereche de casti belea). "Barbierul din Sevilia" totusi m-a facut sa le las deoparte si sa fiu atent la ce se intampla.

Aseara am fost la primul spectacol de balet. La Opera Bucuresti (se si inchide stagiunea in cateva zile). Spectacolul "Corsarul". La baza acestui  (denumit de unii "un Hamlet al baletului") sta un libret scris de lordul Byron

Un dirijor destul de tanar (Ciprian Teodorascu se pare ca-l cheama) a transformat bagheta intr-una fermecat. Pentru ca "magie" este ceea ce se intampla. Uitasem cum suna instrumentele :) 

Spectacolul nu m-a plictisit pe cat credeam. Multe complimente protagonistilor. O sa revin.