Sunday, June 12, 2011

Film: Battle: Los Angeles

Recuperand usor usor filmele perioadei pe care le-am ratat la cinema, revin asupra unuia de actiune cel putin interesant (una din expresiile mele favorite in caz ca nu s-a prins nimeni- scriu cum vorbesc, complicat si detaliat).

Mi-a amintit de The Hurt Locker (ca sa o spunem pe aia dreapta, e o combinatie intre HL si Ziua Independentei). Poate ce am apreciat cel mai mult a fost cat de cat autenticitatea luptelor, prezentarea efectiva a situatie si masurile luate. 

Scurt pe 2 filmul urmareste o echipa de puscasi marini trimisi in misiune de salvare a unor civil dintr-un loc ce ar urma sa fie ras de pe fata pamantului (ulterior nu se va mai intampla asa) in urma invaziei extratesrtre (accesntul nu este pus pe asta; like)

Intalnim si conflictul psihologic, in persoana sergentului Michael Nantz (interpretat de Aaron Echkart -nu i se potriveste rolul, arata ca o maimuta ) care nu era agreat de nimeni, ba mai mult, fiind considerat responsabil de moartea fratelui unuia dintre soldatatii echipei. 

Una peste alta, un film la care m-am uitat cu interes. Nu se compara cu District 9 (multa lume mi-a zis ca e in genul lui). S-ar putea sa nu fie foarte apreciat de lume.

PS: Michelle Rodriguez joaca in asa multe filme, incat la momentul aparitie sale, am avut o senzatie ca ea era deja acolo :)