Tuesday, September 20, 2011

Zilele Bucurestiului 2011

Am mai scris despre aceasta activitate si in 2009 (pe vremea aia eram parca mai "poet").

Anul acesta am ajuns intr-un final prin centrul vechi unde am avut surpriza de a-i vedea live (din nou) pe Mircea Vintila, Mircea Baniciu si Zdob si Zdub (n-am mai apucat Taxi) in cadrul festivalului Gala Folk You Florian Pitis, avandu-l ca maestru de ceremonii pe Mariu Tuca (Show). In timpul pauzelor dintre recitaluri, au pus melodii precum "Amintire cu haiduci" sau "Vinovatii fara vina", iar noi (publicul) am cantat impreuna cu cd-ul.

Pot spune ca a fost o atmosfera vest-europeana (in 2007 am aterizat pe   la Oktoberfest in Munhen, cu alta ocazie si povestea). Prin tot molozul si toate santierele care sunt in Bucuresti, printre toti badaranii si oamenii care te fac sa vrei sa emigrezi, mai exista si fete senine, oameni buni (si pomi copti). Exista in continuare o clasa sociala "intelectuala", unde educatia (nu neaparat diploma) este primordiala. Ea se intalneste la manifestari de genul acesta. Felicitari organizatorilor. Bucurestiul pare cateodata a fi un oras frumos. Cateodata.

Ca sa fiu carcatos, se putea un sunet mai bun :P...