Thursday, October 27, 2011

Lansare Nu strica muzica si concurs cu o invitatie dubla

Albumul "Nu strica muzica" e lansat sambata 29 octombrie in club Fabrica, incepand cu orele 21. De warm-up se va ocupa DJ Al*bu iar eu, DJ Em, voi fi dj pe durata concertului. Cut-uri, instrumentale, ba chiar s-ar putea sa am si un microfon :D 

Putine emotii sunt intodeauna, dar acum par ar fi un pic mai mari. Am lucrat si eu un pic la album si pot spune ca e cel mai complet material la care am luat vreodata parte. Invitati pe masura, track-uri suficiente. Iar parerilepe care le-a primit pana acum au fost de 10+. Este un album destul de greu de digerat, nu e pentru toata lumea. Dar este un album bun, si nimeni nu poate contesta acest lucru. Tin sa-i multumesc lui Subs (in mod public) pentru muzica pe care a facut-o. 

Detaliile despre concert se gasesc pe afisul de mai jos. Pe site-ul Avangard Miuzic avem  un concurs ce are ca premiu o invitatie dubla pentru sambata. Trebuie doar sa te abonezi la newsletter. Deci, succesuri!