Sunday, October 30, 2011

Leapsa pe lectura - pagina 34

"Pactul de stabilitate pentru Sud-Estul Europei, convenit dupa razboiul din Iugoslavia, va avea sanse de reusita numai in masura in care componenta sa economica va avea substanta. Din pacate, acest proiect nu s-a transformat intr-un "plan Marshall" prentru regiune, asa cum s-a sperat initial."

 Eu citesc  pentru a ma cunoaste, pentru a ma slefui si pentru a ma defini. Citim pentru ca ne place place place.

Istoria si politicile Uniunii Europene este unul dintre manualele pe care am apucat sa le cumpar cat timp am studiat economia la universitatea Romano-Americana. Sunt scrise inaintea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana si asta ofera o alta intelegere asupra lucrurilor. De ce am ajuns unde am ajuns acum. Plus ca e o carte destul de "tehnica", istorie si date concrete. Fara pareri personale, o insiruire a evenimenteleor si o usoara explicatie a mecanismului din spatele Europei Unite (care are mai multe organisme, nu e doar UE).

In alta ordine de idei cred ca e si prima leapsa la care particip! O da mai departe cineva? via Chinezu