Wednesday, November 2, 2011

Film - Another Earth

Cu un buget de 20000 de dolari, castigator la festivalul Sundance 2011 (festivalul unde premiaza filmele mai putin comerciale si mai apropiate de cinematografia europeana), "Another Earth" este filmul de debut al lui Mike Cahil. Nu mai tin minte in ce context am auzit de film/vazut trailerul. Stiu doar ca m-am tot interesat despre el. Astazi am reusit sa-l vad. Nu cred ca va ajunge in cinematografe (iar eu am ratat atatea filme incat ar trebui sa ma abonez la o revista care le va da pe dvd in urmatoare jumatate de an). Dupa cum ne dam seama si din trailer, nu este SF-ul clasic, desi e trecut la aceasta categorie. Probabil cel mai european film american al anului (asta din cate stiu eu, nu ma duc la festivaluri), unde accentul cade pe trairile personajului. Mai multe n-as putea sa spun fara sa divulg din actiune. Pot totusi recomanda vizionarea sa. De mult nu m-am mai uitat la un film cu asa interes. Acum asteptam Melancholia, care vad ca nu mai ruleaza pe la cinematografe :P