Tuesday, November 15, 2011

Hai la BizCamp

Se tine la Intercontinental, la etajul 21 sala Fortuna. Mai multe detalii se gasesc pe site-ul oficial. Am scris aici despre editia precedenta. S-au schimbat unele lucruri de atunci (in perceptia mea). Am fost azi si mi-a placut extrem de mult workshop-ul Orange. Poate ca e adresat celor mai mici ca mine (mai degraba am vazut traineri si oameni in pozitii cheie ale unor companii mari care sunt din generatia mea), cei care sunt acum pe bancile facultatii (ca mine) sau abia au terminat-o. Dar, ratand la vremea mea aceste evenimente, ma duc cu placere. Transmite un vibe bun.  

Stiu ca multi din listele mele (a se intelege mess, facebook, cunostinte, prieteni) o ard aiurea si se plang ca nu au o oportunitate. E, uite aceasta este una dintre ele. Poti lasa cv-ul acolo, fi sigur ca va fi rasfoit de cel putin o persoana din departamentul de resurse umane a uneia dintre companiile prezente (Orange, Danone, BRD etc). Deci, decat sa o arzi aiurea pe FB sau la seriale, da o tura maine de la ora 10. 

Ca o observatie personala, oamenii tind sa se lungeasca un pic peste program. Cu toate ca sunt multe lucruri interesante de transmis, tare sunt sigur ca nu doar eu sunt cel care-si pierde rabdarea. Intodeauna e mai eficient si mai apreciat ceva scurt si la obiect. 

Inca odata felicitari organizatorilor.