Friday, November 11, 2011

Un pic mai mult

Ca tot omu', ma uit si eu la seriale. Momentan The Office, War at home si The Black Donnellys, Cand o sa le termin probabil voi face un articol pentru fiecare.Sunt seriale tari, facute foarte bine. Si invatam intodeauna ceva din ele. Dar, nu de putine ori, intervin in detrimentul lucrurilor care sunt cu adevarat importante pentru noi. Cate episoade vezi pe zi/seara? Eu am urmatorul exercitiu: in loc sa te uiti la un episod (unul singur), foloseste timpul pentru altceva ce-ti aduce beneficii mai semnificative. In cazul meu, acum, folosesc timpul pentru a scrie articolul asta, a termina un draft si a-mi termina lecturile "obligatorii" (articole de pe alte bloguri) la care am cam ramas in urma. Cate un pic in fiecare zi. In timp, suficient. Tu ce faci cat tine un episod?