Tuesday, December 13, 2011

Stereo Mood

Stereo mood este unul dintre acele servici gratuite de a descoperi muzica noua. Este cat se poate de simplist (as in minimalist) si e structurat cumva atat pe categorii de genuri muzicale cat si pentru activitatile pe care le desfasori. 

Nu am fost niciodata unul dintre aceia care cauta muzica noua. Am ce asculta, urmaresc ce materiale apar pe piata. Grooveshark si Pandora, servicii de mare popularitate in Europa se extind peste ocean, ajungand in Statele Unite. Genul asta de business-uri nu sunt cele care prind la noi. Personal, last.fm-ul atat de popular candva in Romania m-a lasat rece. 

Dar stereo mood e diferit. Mi-a fost si mie introdus de cineva si uite ca am ajuns sa-l folosesc. Se misca rapid si pe retele mai lente.

Am avut si surprize placute la categoria Hip Hop ;)