Friday, January 6, 2012

Film: Colombiana

Am inceput aparent bine anul. Pe cat de mult imi place sa ma uit la film, pe atat de ocupat am fost, ne avand timpul necesar, de unde si mai putine experiente asemanatoare impartasite aici. Am mai prins cateva pe la televizor (nici unul cap-coada) dar nu se pun.

Colombiana ar fi trebuit sa fie o capodopera marca Luc Besson. Poate o Nikita moderna, americanca. Sau la asta m-am asteptat (nu e regizat de el).

E un film interesant pentru o duminica lenesa, precum Rambo, care nu-ti pune mintea la contributie cine stie ce. Pe alocuri incearca sa trezeasca sentimente de compasiune pentru o asasina platita care extermina cam tot ce-i sta in cale si nu ezita pentru a-si atinge scopul (sa omoare intreg cartelul -in frunte cu cel care-l conduce- care i-a asasinat parintii - tatal fost partener in afacerile cu droguri).

Mi-ar fi placut sa spun mai multe....