Saturday, March 31, 2012

Am votat legea apei

Pentru ca e responsabilitatea noastra. Am fost la inceput putin (mai mult) sceptic. Nu prea-mi miroase mie ok cand in spatele campaniilor de genul acesta sta chiar un brand de apa  (Aqua Carpatica, apa ok din cate tin eu minte, preferinta mea e Dorna). Si nu stiu daca toate vedetele, sustinatoare ale campaniei au facut de bunavoie sau contra cost. 

In Romania avem apa (minerala) buna. Cu toate astea, multe mizerii ajung prin ea la noi, datorita procesului de prelucrare/ambalare/distributie presupun. E o chestiune sensibila pentru mine, cam acum 20 de ani m-am imbolnavit dupa ce am baut apa dintr-o fantana (parca am mai spus aici, au baut cam 40 de personane in ziua aia apa de acolo si doar eu m-am ales cu dizenterie). De atunci beau apa minerala, destul de multa. Am incercat si apa plata (cand vine vorba de business,o replica de-a mea e "astia ne vand apa de la chiuveta imbuteliata si fac bani" ca exemplu de succes in afaceri) dar simt ca nu ma satura. Deci probabil, pentru copii (bebelusi in special, desi nu stiu ca ei sa bea apa minerala) ar fi indicat ca parintii sa stie ce le ofera. Asta si vrea in principiu legea asta a apei. Ca toate brand-urile de apa (ca si la suc sau bere pana la urma nu? si ele sunt facute cu apa) sa afiseze cantitatea de nitrati pe care o contine.

Sper ca doar atat, impreuna cu legea asta sa nu mai fie vreun articol ascuns. Detalii mai tehnice (care pe mine ma depasesc) cat si locul unde poti vota pentru ca aceasta lege sa ajunga prin Parlament este pe site-ul oficial al campaniei: 


articol scris, in principiu, la rugamintea si indemnul lui Chinezu!
Intamplator sau nu, articol scris azi de ziua Pamantului. Trebuie sa stingem lumina o ora. Lunga a mai fost luna asta martie!