Monday, December 10, 2012

Introducere in home-recording.ro

Ma gandeam initial sa scriu un articol despre alegeri. Mai bine nu. 

Cu ganduri mai bune, tin sa anunt ca am dat drumul la un site nou, www.home-recording.ro . Lucrez la el cam de doi ani, cu intreruperi. Au fost multe variante, multe teste. Am vrut sa iasa asa cum doream eu. Am scris si un e-book, "Introducere in home-recording" pe care-l poti descarca gratuit odata ce te-ai abonat la newsletter. Avem si pagina de facebook, google plus, toate cele :) Vreau sa fac din el o comunitate puternica, o comunitate a celor pasionati de inregistrari. Imi doresc sa fie si un blog de referinta care sa clarifice multe din necunoscutele celor care sunt mai putin initiati in "tainele" recordingului, in special de acasa. Am scris si un e-book ce se poate descarca odata ce te-ai abonat la newsletter (reteta clasica de blog, nu?), "introducere in home-recording",  ce vine de asemenea in intampinarea celor care sunt acum la inceput de drum. Ceea ce mi-as fi dorit eu sa fi avut in momentul in care m-am apucat de treaba.

Nu ma consider vre-o somitate in domeniu; ba inca mai am foarte multe de invatat. Si totusi am studioul meu de cinci ani de zile si de mai bine de 10 ma perind prin altele. Cred ca am acumulat si am deprins o experienta care ma face in masura sa lansez eu acest blog. Asa ca, fara alte cuvinte de prisos, lectura placuta!