Monday, February 4, 2013

O reclama buna de la Vodafone


O sa incep sa fac mici schimbari constand in felul in care si a ceea ce comunic pe blog. Cum activitatea mea din ultma jumatate de an s-a invartit mai mult in zona media, desi orbitam de ceva timp in jurul ei, si cum blogul asta e inca personal, pot sa-mi exprim anumite pareri pe care le-am tinut pentru mine. 

Lasati in urma de Cosmote cu minunatele reclame cu fluturele si Aurora Borealis si nici pe departe de simpatici ca cei doi "muci"-cum ii numesc eu- de la Orange, Milildge si Doig, Vodafone a avut cateva incercari interesante de campanii care au avut sau nu impactul dorit. Astea le au ei in statistici dar cu siguranta sunt pe locul trei in preferintele oameilor. 

Adam Smith spunea "Pentru profit și nu din altruism, ne asigură, brutarul, măcelarul sau berarul, cina necesară". Deci trebuie sa reusim separat pentru a ne fi bine impreuna. O lectie pentru viitor. 


Alexandru Mironov ca voce, un personaj interesant ce si-a pus amprenta in copilaria noastra (si care face niste emisiuni foarte interesante pe Digi World pentru cine prinde) transmite un sentiment de autenticitate si de credibilitate, sentiment care nu mi-a mai fost trezit pana acum, cel putin de o reclama la Vodafone


Sigur, nu folosesc Vodafone, am in continuare o parere proasta despre acest serviciu (intre timp am fost dezamagit si de celalalte doua, nu e problema) si nu sunt chiar atat de sigur ca toate lucrurile merg ca in reclama. Nu am prieteni care se uita la meciuri pe tableta in timp ce merg cu masina (la volan sau nu), cei care schiaza nu cred ca au respectiva aplicatie instalata si cu siguranta se vor gandi de doua ori (indiferent de veniturile pe care le au) in momentul in care-si vor face un abonament la internet 4g -multi inca nu stiu despre ce e vorba. Si e inca departe de a functiona macar la jumatate de cum este prezentat.

Dar de la mine au o nota mare, curata, daca nu pentru campanie macar pentru acest clip.