Wednesday, January 8, 2014

Big Fish (film)

Un regal magistral, cum s-ar spune in rime. O serie de actori remarcabili (Danny DeVito, Steve Buscemi, Marion Cotilliard, Albert Finney, Ewan McGregor) iau parte la o aventura fantastica a unui fiu ce incearca sa afle mai multe despre viata tatalui sau aflat pe moarte. 

Adevarul e ca tot la televizor am vazut filmul, chiar pe Digi Film. Cu toate ca sunt multi actori cunoscuti nu auzisem de el. Cred ca stii genul. O fantezie plasata intr-un prezent si un trecut usor paralel cu realitatea, in regia lui Tim Burton, dar nu mi-am dat seama pana sa fi vazut pe imdb (era oare Johhny Depp prea ocupat?), pentru ca e un film prea luminat si prea "real" in acelasi timp pentru gusturile regizorului. Cumva epoca paralela e similara cu cea din Down with love, film tot cu Ewan McGregor in rolul principal. A facut doua filme asemanatoare in acelasi an. Cu alta ocazie, o sa povestesc despre cum reusesc britanicii astia din zone precum Scotia sau Tara Galilor sa fie distribuiti in filme la nivel mondial. 

Ca e o fabulatie sau nu, povestea urmareste "peripetiile" personajului, plecat de tanar dintr-un mic orasel rural, in care era "pestele mare dintr-o balta mica". Un soi de Forrest Gump, suficient de senil, dar care se descurca cu succes in orice intreprindea. A cucerit o parte din lume. 

Si uite asa in loc sa-mi fac treburile am stat in fata televizorului. Clar nu e prietenul meu, dar in seara asta nu mi-a parut rau.