Wednesday, January 15, 2014

Glossa

Cea mai intensa forma de exprimare a sentimentului de geniu, cat si un rezumat putin mai pragmatic al vietii l-am intalnit in Glossa. Cunoastem si pe buna dreptate trebuie sa cunoastem opera lui Eminescu (ce nume, unic). Nu-i inteleg pe contestatarii valorii sale, sunt absurzi. E normal sa sarbatorim si, cum epoca moderna ne indeparteaza de literatura si poezie, ca si exercitiu, macar azi sa mai lecturam o pozei de-a lui Eminescu. 

Tarziu am aflat de Glossa (pe cand doream sa fiu emcee repetam foarte mult poeziile sale pe instrumentale) si de atunci o recitesc odata la cateva zile. Cred ca o stiu si pe de rost dar nu vreau sa ma dau mare si sa ma incurc. Ce greseala am facut? Am cam luat-o prea in serios. Am trait o buna perioada de timp dupa Glossa, ghidat de invataturile ei. Cred ca nu era momentul atunci. Fiecare lucru la momentul sau; acum trebuie sa intineresec un pic :)  Lectura placuta.