Monday, June 13, 2016

Am fost la un escape room pentru prima oara (The Void)

La invitatie unui prieten, pe care nu-l mai vazusem de ceva timp si impreuna ne promiteam reciproc sa ne vedem in cel mai scurt timp, am ajuns pentru prima oara la un Escape Room. Surpriza a fost  sa constat ca am facut echipa de patru insi, cu inca un prieten deci era o atmosfera familiara.

Acum, eu am tot auzit de aceste Escape-Room-uri, eram curios, dar se pare ca nu suficient incat sa incerc unul. Piata s-a dezvoltat foarte mult, cel putin in Bucuresti, in fiecare zi auzind de noi si noi escape-uri deschizandu-se. Probabil ca si natura business-ului implica multe schimbari asa ca presupun ca la un interval de timp, trebuie sa-ti schimbi questul si de multe ori si numele.



The Void (asa se cheama) este probabil cel mai nou escape room din Bucuresti. Binenteles ca nu prea am ce sa spun despre el fara sa-i stric magia; poate doar faptul ca l-as mai face odata :) dar sa treaca un pic de timp, ca mai uit. Situat in centrul capitalei, este un cadou sau un mod ideal de a intari lucrul in echipa; fiecare lucreaza si-si da silinta pentru a "evada" toata echipa. Emotie, tensiune, suspans. Daca esti individualist, pierzi. Pot spune ca a fost cea mai intensa ora din ultima vreme (atat a durat)-respectiv nici n-am simtit cand a trecut.

Nu stiu care e recordul, daca e bine sau nu, noi am terminat fix la 59:59. True story. Check out the website.