Friday, July 1, 2016

Un articol pe zi (1)

E luna iulie și e luna mea. Aveam de mult în cap să incerc un experiment de genul ăsta și cred că l-am amânat prea mult. Asa că, pentru luna iulie 2016, am de gând să scriu un articol în fiecare zi. Începând cu ăsta, binențeles. Am să pun in paranteză numărul lor pentru o centralizare.

Am să și "trișez". Am, cred că, peste 15 articole bune care au rămas in draft de-a lungul timpului. E o ocazie perfectă să iasă la lumina; păreri despre filme, muzică, ce scriu eu pe blog in general. A, și un articol pe zi dar nu doar aici, pe TheEmLog. Dupa cum știi, mai am două proiecte in online: www.lupulcrestin.ro, site despre dezvoltare personală în spiritul creștin-ortodox alaturi de Dorel Lăcatuș, si www.home-recording.ro primul site despre inregistrări audio de acasă (ulterior au mai apărut două, dar tot al meu e cel mai tare) unde ofer spre download si un ebook unde acopăr cam tot ce inseamnă introducere în acest domeniu. De asemenea, am prieteni cu site-uri care asteaptă de ceva timp un material de la mine. Mai e si proiectul interesant www.moviesformysoul.com, site unde scriu despre filme dar în limba engleză.

Și că tot vorbim de limbă, poate ai observat, poate nu, dar de acum voi încerca să scriu cu diacritice. E pentru prima oară pe blog; mai am scăpări dar cred că e momentul să mă deprind și cu asta. E momentul să incepem să facem lucrurile corect, și să incepem cu lucrurile mici. 

https://unsplash.com/@alejandroescamilla